Sună la 0724 044 465 pentru discount!

Măsuri de prevenție COVID implementate la
Complex Hotelier Cota O Mie

Pentru a continua să vă oferim cele mai bune servicii posibile, protejând în acelasi timp siguranța oaspeților și a echipei noastre, am implementat următoarele măsuri suplimentare de prevenire a răspândirii COVID - 19:

  • la redeschidere am nebulizat cu substanțe dezinfectante toate spațiile comune și spațiile destinate cazării pentru o siguranță cât mai ridicată.
  • am montat aparate de purificare a aerului
  • am montat dispenser cu dezinfectant în zonele accesibile clienților cât și în spațiile comune ale angajaților (holuri, toalete, sală fitness, terasă, recepție etc)
  • am pus covoare îmbibate cu substanțe dezinfectante la intrare în hotel
  • am marcat locurile de așteptare la recepție, bar etc.
  • am montat panouri din plexiglas la recepție
  • prin intermediul afișelor, recomandăm clienților să păstreze distanța de minim 1,5 m față de celelalte persoane și să nu formeze un grup mai mare de trei persoane
  • am eliminat revistele, pliantele, hârtiile și toate materialele care ar putea contribui la răspândirea virusului
  • tot personalul poartă protecții de unică folosintă
  • evaluăm zilnic starea de sănătate a angajaților și vom lua imediat măsurile necesare, la primele semne de îmbolnavire. Am pus la dispoziția întregului personal termometre pentru a se lua temperatura la începerea și terminarea programului de lucru, aceasta fiind notată într-un registru de monitorizare.
  • tot personalul este obligat să respecte măsurile de igienă necesare (spălarea frecventă a mâinilor), să păstreze distanța corespunzătoare (cel puțin un metru față de clienți) și să evite strangerile de mână
  • am mărit frecvența de curățare a spațiilor comune. Procedura se efectuează la un interval de 30 minute. Suprafețele sunt dezinfectate cu produse profesionale, după fiecare oaspete (inclusiv holuri, butoane lifturi, mânere de usă, suprafețe de sticlă și ceramică, scaune/fotolii, veselă, meniuri, comutatoare și întrerupătoare, recepția, toalete, etc.)
  • am intensificat igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie, telefon, tâmplarie, etc) utilizand dezinfectanți profesionali. Acordăm o atenție deosebită curățeniei care se efectuează în camere înainte de sosirea fiecărui nou oaspete.
  • cazarea se face la intervale prestabilite pentru a limita contactul între persoane
  • cardurile de acces și zona de recepție sunt dezinfectate după fiecare client în parte
  • avem măști de unică folosință pentru oaspeți
  • încurăjăm plata cu cardul, fie la casă, fie către personalul de servire
  • la terasă, mesle sunt asezate respectând normele de distanțare socială
  • rezervările și datele clienților sunt notate într-un registru de evidență, astfel încât, în cazul apariției unui caz de îmbolnavire cu virusul covid SRAS-COV-2, în rândul clienților unității, să existe date concrete pe baza cărora să poată fi efectuată ancheta epidemiologică
  • Urmărim în permanență recomandările și instrucțiunile autorităților locale, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile, protejand în acelasi timp siguranța oaspeților și a echipei noaste.