->

Masuri de preventie COVID implementate la
Complex Hotelier Cota O Mie

Pentru a continua sa va oferim cele mai bune servicii posibile, protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si a echipei noastre, am implementat urmatoarele masuri suplimentare de prevenire a raspandirii COVID - 19:

  • la redeschidere am nebulizat cu substante dezinfectante toate spatiile comune si spatiile destinate cazarii pentru o siguranta cat mai ridicata.
  • am montat aparate de purificare a aerului
  • am montat dispenser cu dezinfectant in zonele accesibile clientilor cat si in spatiile comune ale angajatilor (holuri, toalete, sala fitness, terasa, receptie etc)
  • am pus covoare imbibate cu substante dezinfectante la intrare in hotel
  • am marcat locurile de asteptare la receptie, bar etc.
  • am montat panouri din plexiglas la receptie
  • prin intermediul afiselor, recomandam clientilor sa pastreze distanta de minim 1,5 m fata de celelalte persoane si sa nu formeze un grup mai mare de trei persoane
  • am eliminat revistele, pliantele, hartiile si toate materialele care ar putea contribui la raspandirea virusului
  • tot personalul poarta protectii de unica folosinta
  • evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare, la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intr-un registru de monitorizare.
  • tot personalul este obligat sa respecte masurile de igiena necesare (spalarea frecventa a mainilor), sa pastreze distanta corespunzatoare (cel putin un metru fata de clienti) si sa evite strangerile de mana
  • am marit frecventa de curatare a spatiilor comune. Procedura se efectueaza la un interval de 30 minute. Suprafetele sunt dezinfectate cu produse profesionale, dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, butoane lifturi, manere de usa, suprafete de sticla si ceramica, scaune/fotolii, vesela, meniuri, comutatoare si intrerupatoare, receptia, toalete, etc.)
  • am intensificat igienizarea camerelor pentru oaspeti (mobilier, lenjerie, telefon, tamplarie, etc) utilizand dezinfectanti profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete.
  • cazarea se face la intervale prestabilite pentru a limita contactul intre persoane
  • cardurile de acces si zona de receptie sunt dezinfectate dupa fiecare client in parte
  • avem masti de unica folosinta pentru oaspeti
  • incurajam plata cu cardul, fie la casa, fie catre personalul de servire
  • la terasa, mesle sunt asezate respectand normele de distantare sociala
  • rezervarile si datele clientilor sunt notate intr-un registru de evidenta, astfel incat, in cazul aparitiei unui caz de imbolnavire cu virusul covid SRAS-COV-2, in randul clientilor unitatii, sa existe date concrete pe baza carora sa poata fi efectuata ancheta epidemiologica
  • Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile, protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si a echipei noaste.